Družba Herbalife je sklenila 200 milijonov dolarjev vredno poravnavo in se zavezala, da bo spremenila poslovni model. S tem so se izognili sodnemu procesu zaradi obtožb, ker so lagali ljudem o tem, da s prodajo njihovih izdelkov lahko hitro obogatijo. Gre za čaje in različna prehranska dopolnila.
HERBALIFE PRIZNAL PREVARO: Plačati mora 200 milijonov dolarjev
Svet
Ameriški regulatorji so se obesili na Herbalifeov poslovni model, ker naj bi družba zapeljala ljudi, da so postali distributerji njihovih proizvodov, z brošurami polnimi vil, luksuznih avtomobilov in jaht. Zapeljali naj bi jih z besedami, da lahko dajo odpoved na svojem delovnem mestu.
Ameriške državne agencije so ugotovile, da večina distributerjev ne zasluži nič ali zelo malo. Veliko ljudi naj bi izgubilo na tisoče dolarjev potem, ko jih je Herbalife prepričal, da so odprli klube za prehrano, kjer so lahko kot nadomestilo popili proteinski napitek ali čaj.
Kot je povedala predsednica ameriške zvezne trgovinske komisije Edith Ramirez, bo moral Herbalife začeti poslovati pošteno in z resničnimi dejstvi o tem, koliko lahko zaslužijo njihovi člani in zaposleni. Prav tako bo moral povrniti stroške tistim, ki so zaradi njih imeli izgube.
Herbalife, ki je lani ustvaril 4,47 milijarde dolarjev prihodkov, zavrača večino obtožb, je pa pristal na poravnavo, da bi se izognil dolgim in dragim sodnim procesom. Preiskavo zoper Herbalife so začeli leta 2014, potem ko je milijarder in investitor William Ackman obtožil družbo, da funkcionira po principu piramide, kjer so vložki kasneje priključenih članov namenjeni za poplačilo prvih investitorjev. V celi zgodbi prodaje skorajda ni, do denarja pa pridejo več ali manj zgolj tisti, ki so s prevaro začeli.
Komentiraj
FTC Chairwoman Edith Ramirez:
"...FTC has not determined Herbalife not to be a pyramid scheme...". Samo kreten Johnson je to obrnil po svoje, kako je Herbalife super in fajn in kako pomaga ljudem. V Sloveniji smo pa tako 100 let zadaj, pa ni nobene kontrole: pa bi morala bit. Ali se Herbalajfovci res prehranski strokovnjaki? Em... ne. Ali pri prodaji izdajajo račune? Em,... tudi ne. Ali se vozijo s Ferrariji imajo jahte, jadrnice, vile? Nope, eden ali dva, spet tista na vrhu slovenske piramide imata kakšnega Hummerja, BMWja ali pa Land Cruiserja.
10 let sem bil dejaven v podobni dejavnosti (10 let nisem več), poznam tudi H.life, produkti so ok, kvalitetni, tudi cenovno povsem opravičeni. Gre za direktni marketing, kjer podjetje ponuja različne modele poslovanja, za tiste bolj agresivne je pač potrebno vlagati več --> samega sebe, za kar vsaj 80% ljudi ni pripravljenih - zato se potencira motivacija, ki ponekod morda res deluje preagresivno, no kot za koga.
Opazil sem, da članek izhaja iz Hrvaške. Moram dodati, da sem med 10 letnim poslovanjem s podobno dejavnostjo na Hrvaškem, vseh 10 let prejemal polena pod noge od raznih lobijev in tajkunov pod državno zaščito, katerim smo bili huda konkurenca. In tokrat, glede na popačene informacije, zopet diši po še enem tipičnem hrvaškem poskusu diskreditacije konkurence.