Giulija želi poleti konkurirati BMWjevi seriji3

Avtomoto

Alfa romeo giulia. Pri Alfi Romeu ali bolje rečeno Fiatu so odločeni znamko vrniti na pota stare slave. Prvi in odločen korak k temu naj bi pomenila limuzina D-segmenta, katere premiera  bo 24 junija, slišala pa naj bi na ime giulija. Govori se tudi o zmogljivi različici, ki bi konkurirala BMW M3 in podobnim.

Pred leti ali natančneje pred desetletji, so se alfe povsem enakovredno kosale z najboljšimi modeli in znamkami v segmentu, zato ni bilo nič čudnega, če smo (so) jih primerjali z BMW-ji, Mercedesi in podobnimi znamkami. Sčasoma je ta ugled zbledel, temu primerno pa so skopnele tudi prodajne številke.

Ampak pri Fiatu, ki je lastnik znamke Alfa Romeo sedaj pripravljajo pravo malo ofenzivo s katero upajo, da bodo ne samo postavili na noge znamko, ki v tem trenutku (bolj ali manj uspešno) prodaja zgolj dva modela, ampak jo ponovno umestili na tirnice izpred desetletij.

Prvi model, ki tako čaka na lansiranje je Giulia (imena vodstvo še ni potrdilo), limuzina srednjega D segmenta, s katero pa nameravajo poleti, ko zapelje v salone, ponovno postati trn v peti najboljšim, se pravi nemški “sveti trojici”. Na nedavnem detroitskem salonu je tako alfin CEO Harald Wester v izjavi za javnost povedal, da bodo 24. junija ob predstavitvi nove Giulije, ne samo premierno pokazali nov model, ampak tudi novo smer v kateri se bo znamka gibala v prihodnje.

Kakovost, prestiž, dinamika

Poleg izredno dinamične zunanje podobe, kakovostne in prestižne notranjosti ter zgledne vozne dinamike, pa naj bi se naslednik alfe 159 ponašal tudi z bolj zmogljivo – performance različico, s katero naj bi konkurirala modleom kot so BMW M3, Mercedes C63 AMG in audi RS4. Istočasno s to novico pa so se že pričele pojavljati govorice, da naj bi pod pokrovom te “garal” nekoliko predelani turbo V6 motor iz modelov ghibli in quattroporte, ki naj bi razvijal 353 kW ali 480 KM.

Po besedah  Fiatovega direktorja Sergia Marcchionneja naj bi znamka Alfa Romeo do leta 2018 dosegla prodajo 400 tisoč vozil letno, kar naj bi dosegli z dodatno in obsežno širitvijo modelov.

Deli novico:

Bodo morali |  26 .01. 2015 ob  23: 34
Dragi Alfisti (predvidevam, če se motim se opravičujem), naj vam ne bo hudo ob mojem prejšnjem postu, ker je čisto realno napisan.
Če bo Alfa našla staro slavo, pa bo lahko to dober izdelek. Ampak ta ČE je tako velik... :)

Sedaj pa še kakšen minusek brez kakršnegakoli utemeljenega komentarja, pa ste zmagali :)
FIAT Group |  26 .01. 2015 ob  12: 53
FCA oz. Fiat Chrysler Automobiles so si nabrali kar nekaj prestižnih in uspešnih znamk: Jeep, Dodge, RAM, Chrysler, Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Ferrari.
Ali |  26 .01. 2015 ob  06: 42
http://www.diseno-art.com/news_content/2014/08/2015-alfa-romeo-giulia-rendering/
nezanimiva |  26 .01. 2015 ob  06: 40
alfa, ostajam pri dacia
@Ali |  25 .01. 2015 ob  23: 40
-1
http://www.diseno-art.com/news_content/2011/07/alfa-romeo-giulia-concept/

Ne bi rekel, da so te idejne slike iste...
Ali |  25 .01. 2015 ob  22: 43
na Diseno-Art.com vejo, da ste vzeli njihove idejne slike, kako bo morda izgledala?
Bodo morali |  25 .01. 2015 ob  21: 52
-3
pri Alfi kar konkretno pljunit v roke, že za to, da se bo našla stara kakovost in trpežnost.
Potem bo treba kaj lepšega naredit, ne pa ta skropucala zadnja leta.

Da pa bodo prišli v segment, da bodo lahko v resničnem svetu (in ne le papirnatem) konkurirali prestižnejšim znamkam, tako po kakovosti izdelave, zanesljivosti predvsem pa vozni dinamiki in zmogljivosti, bo pa tudi še ogromno časa minilo, saj sem mnenja, da so se vse njihove vrhunskosti izgubile skozi leta.

Ampak hej, mogoče pa nas presenetijo :)