Facebook podvojil dobiček in prihodke

Svet

Največje svetovno spletno družabno omrežje Facebook je v drugem četrtletju letos več kot podvojilo dobiček in prihodke v primerjavi z enakim četrtletjem lani. Rast uporabnikov omrežja se nadaljuje, naraščajo pa tudi prihodki od oglasov na mobilnih napravah.

Facebook je v drugem četrtletju zaslužil 788 milijonov dolarjev, v drugem četrtletju lani pa 331 milijonov dolarjev.

Prihodki so od lani narasli za 61 odstotkov na 2,91 milijarde dolarjev, kar je že peto zaporedno četrtletje, da je Facebook presegel napovedi analitikov, ki so tokrat pričakovali okrog 2,8 milijarde dolarjev prihodkov.

Prihodki od oglasov so narasli za 67 odstotkov na 2,68 milijarde dolarjev, od tega je Facebook od oglasov na mobilnih napravah dobil 1,66 milijarde dolarjev prihodkov oziroma 62 odstotkov skupnih oglaševalskih prihodkov.

Facebook je imel konec junija 1,32 milijarde aktivnih uporabnikov oziroma 14 odstotkov več kot junija lani. Junija je Facebook uporabljalo na dan povprečno 829 milijona ljudi oziroma 19 odstotkov več kot junija lani. Število dnevnih uporabnikov na mobilnih napravah pa je naraslo za 14 odstotkov na 654 milijonov.

Skupnost se še vedno širi

Glavni izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg je sporočil, da so imeli dobro drugo četrtletje in vidijo številne priložnosti za naprej, saj se njihova skupnost še naprej širi.

Facebook ima sicer le šest odstotkov svetovnega digitalnega oglaševalskega deleža in ga želi letos povišati na osem odstotkov. Največji delež ima Google, in sicer 32 odstotkov.

Delnice Facebooka so se po objavi rezultatov v podaljšanem borznem trgovanju podražile za 2,77 dolarja na 74,06 dolarja. Od začetka leta so se podražile že za 30 odstotkov in tisti, ki so delnice kupili ob uvodni javni prodaji leta 2012 za izklicno ceno, so svoj vložek podvojili.

 

Deli novico: