EXPO 2015: Nekatera podjetja zadovoljna, druga ne

Svetovna razstava Expo 2015 v Milanu se je prevesila v drugo polovico. V projekt se je doslej vključilo že več kot 750 slovenskih podjetij, katerih izkušnje pa so različne - nekaterim se odpirajo nove priložnosti, pričakovanja drugih pa niso bila izpolnjena. S storitvami osebja v slovenskem paviljonu so v podjetjih večinoma zadovoljni.

Med podjetji, ki so bila s predstavitvijo na svetovni razstavi zadovoljna, je Lina Design. Podjetje je med drugim pred slovenskim paviljonom razstavilo svoje kose pohištva, predstavitev pa pospremilo z mičnimi hostesami. Gostje so bili navdušeni in so razstavljeno pohištvo v velikem številu tudi preizkusili.

"S predstavitvijo smo bili zelo zadovoljni. Že v času predstavitve nas je kontaktiralo več posameznih končnih kupcev ter nekateri trgovci. Tako še vedno prispe vsaj eno dnevno povpraševanje, vezano na predstavljene produkte," je za STA povedal direktor podjetja Damjan Uršič.

Sicer pa v Lina Design računajo predvsem na rezultate stikov z nekaterimi večjimi kupci, ki so izkazali interes. "Smo v fazi pogovorov, tako da bomo o konkretnih rezultatih lahko govorili šele čez nekaj mesecev," je pojasnil Uršič.

Razstava ni zlata jama za vse

Vsekakor svetovna razstava Expo ni zlata jama za vse. V Žitu so dogodek izkoristili za predstavitev svojega premium izdelka, ajdovega kruha z orehi. "Pripravili smo 60-dnevno degustacijo, obiskovalcem smo delili promocijske vrečke ajdovih semen z navedeno usmeritvijo na spletno stran, pripravljeno posebej za namen promocije tega kruha v okviru Expa v italijanskem in angleškem jeziku," je pojasnil direktor marketinga v Žitu Tevž Tavčar.

S samim osebjem in podporo na razstavnem prostoru so bili zadovoljni, pogrešali pa so nekaj več interaktivnih vsebin, prav tako je bilo precej prostora neizkoriščenega. Sami so izkoristili možnost predstavitve izdelka svetovni javnosti, pridobili so tudi neposreden odziv, finančni vložek pa se jim verjetno ne bo povrnil.

"Naša pričakovanja so bila, da bo med 10.000 obiskovalci vsaj nekdo, ki bo imel poslovni interes, stanje pa je drugačno," je dejal Tavčar. Razstava je namreč, kot so ugotovili, namenjena "radovednežem" vsega sveta, ki s poslovnim odločanjem nimajo dosti zveze. Sami so s svojo predstavitvijo na Expu zaključili.

Deli novico: