EVROPSKA BANKA IN DRUGI TIR: Koliko možnost imamo, da ga financira?

Slovenija

Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič in državni sekretar Jure Leben sta danes sprejela podpredsednika Evropske investicijske banke (EIB) Vazila Hudaka, tema pogovora pa je bil predvsem prioritetni projekt nove železniške povezave med Divačo in Koprom. EIB je namreč eden od ključnih dejavnikov za zapiranje finančne konstrukcije drugega tira.

Kot so sporočili z infrastrukturnega ministrstva, je slovenska stran predstavnikom EIB predstavila napredek na projektu drugega tira, skupaj pa so ocenili možnosti za njegovo financiranje. Ko bodo do konca poletja znani rezultati na razpisu za evropska sredstva v okviru mehanizma za povezovanje Evrope (CEF), se bo lahko začel postopek z banko, so zapisali.

EIB je v preteklosti izdatno financirala projekte v energetiki, prometu in telekomunikacijah. Tudi nekateri novi projekti v Sloveniji bi lahko računali na sredstva iz mehanizma EFSI oz. t. i. Junckerjevega naložbenega načrta. Na ministrstvu so ob tem našteli širitev avtocestnega sistema, energetsko prenovo stavb, obnovljive vire energije ter vozna sredstva za tovorni in potniški promet Slovenskih železnic.

S Hudakom se je sicer v ponedeljek sestal tudi premier Miro Cerar, ki je na socialnem omrežju Twitter zapisal, da vsak dan trdo delajo za projekt drugi tir. Srečanje je obeležil tudi podpredsednik EIB, ki je zapisal, da se pripravljajo dobre ideje in projekti.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Ministri |  17 .01. 2017 ob  16: 27
Itak so vsi isti cigani, ki delajo po navodilu bivsega udbovca. Mislim da veste na koga mislim.
Tretji tiro |  17 .01. 2017 ob  14: 45
Lahko bi bil zgrajen že par let. Zakaj ni? Smo imeli 4 ministre za infrastrukturo Primorce, od tega tri prav iz Istre.
Dr. Pavliha 2004, ko je tudi prestopil iz LDS v SD
Dr. Vlačič 2008-12, SD
Černač 2012-13, SDS
Maher 2013, PS

Niso končali trase H6 Jagodje - Lucija
Niso sprejeli DLN Koper - Šmarje - Dragonja
Niso dokončali predora Markovec
Niso umaknili vinjet iz predora
Niso Luki Koper omogočili normalnih cestnih povezav
Niso omogočili boljših pogojev za širitev in poslovanje Aerodroma Portorož
Niso pridobili niti pravnomočnega gradbenega dovoljenja za 2. tir

Zadnja oprijemljiva investicija na tem območju (z izjemo nesrečnega predora Markovec) je bila l. 2005, ko je bila predana v uporabo hitra cesta Srmin - Škofije, kar je rezultat dela ministra Presečnika (SLS).

Primorci, facciamo schifo, a vseeno protestiramo pred Luko, ne da bi vedeli, zakaj. Ali bolje, za koga ...
2 Tir |  17 .01. 2017 ob  13: 50
Ja delajo trdo za svoje pohlepne žepe.
Cerar njegova korumpirana banda bi morala odstopiti.
Samo skodo nam delajo in nic drugega.
Samo meljejo s tem 2 tirom. Lahko bi ga ze zaceli delati in to za 600 m € ne pa kot pravijo v vladi 1milijardo 400 milijonov €. Ostanek so njihove provizije.
Vsa podjetja so unicili v sloveniji, se Luko hocejo, cigani pokvarjeni. Da bo lahko se vec ljudi na cesti. Oni pa si polnijo milijone v svoje zepe.