End of watch

Film

Policijska institucija je venomer pod drobnogledom družbe, če dobro ali slabo izvaja svoje poslanstvo, saj vsa populacija pričakuje, da bo policija zmeraj prisotna in takoj izbrisala novonastalo težavo zanje. V ZDA je toliko bolj v ospredju policija in njene naloge, saj se, kot vemo iz medijev (pa tudi filmskih zgodb), policija večkrat znajde v dejanski vojni s kriminalom. 'End of Watch' (v slovenskem prevodu 'Zadnji obhod') poskuša približati realnost policijskega vsakdana povprečnemu človeku.

Zgodba: v filmu se srečamo s policijskim parom Brianom Taylorjem (Jake Gyllenhaal) in Mikom Zavalo (Michael Pena) in njunimi vsakdanjimi obhodi med delovnim časom. Vse dneve se srečujeta z različnimi primeri, dokler ju rutinska zaustavitev običajnega avtomobila v prometu ne pripelje do velikega števila orožja in prepovedanih substanc v lasti močnega območnega kartela, ki se odloči kaznovati oba policista zaradi prej omenjene izgube.

Prvoosebni pristop

Režiser David Ayer ('Training Day', 'Harsh Times') je v svojem zadnjem režiserskem poskusu uporabil prvoosebni način snemanja in prikazovanja zgodbe. Omenjeni način približa zgodbo in glavne like gledalcu, ki se naposled lažje in hitreje vživi v filmsko dogajanje. Kljub vsemu se v 'End of Watch' prvoosebni način velikokrat sprevrže v pretirano in zmedeno željo, da bi bil film čim bolj realističen, ampak rezultat je ravno nasproten. Film se približa dokumentarnem žanru, ki pa se v tem primeru dotakne ultra-ameriških realističnih serij, kot je na primer 'Cops' ipd.

Edinstveni rezultat  

Film s prvoosebnim načinom snemanja še vedno pritegne pozornost gledalcev, vendar glavni atribut filma leži v sodelovanju med glavnima igralcema. Jake Gyllenhall ('Jarhead', 'Donnie Darko') in Michael Pena ('Tower Heist', 'Shooter') vzpostavita 'kemijo', ki jo lahko zasledimo pri dolgoletnih prijateljih ali sodelavcih. Omenjeno 'bratstvo' se izkaže za najboljši recept v filmu in poveča kvaliteto filma, saj med gledanjem filma začutimo njuno vez, ki pa presega običajno filmsko sodelovanje.

Gyllenhall se je ponovno znašel v močni, a tragični vlogi, kot v predhodnem filmu 'Jarhead'. Vtis dobimo, da je njegova vloga v policijski drami nekakšna nadgradnja vloge neizživetega vojaka, ki pa tudi tokrat ne privede do trenutka katarze.

Film v slovenskem prevodu izda preveč in ne pove dovolj. Policijska drama želi zgolj opozoriti na svet, ki ga ne poznamo, na oblike nevarnosti, ki so vedno prisotne, in na posebno vez, ki se lahko vzpostavi med dvema človekoma tudi v najtežjih delovnih okoljih.

Več recenzij najdete s klikom na to povezavo: Filmofilofilmu

Ostale recenzije:

Recenzija: Looper

Recenzija: Hotel Transylvanija

Recenzija: Skyfall

Deli novico: