DOGOVOR PODPISAN! Koper bo dobil novo bertoško vpadnico

Koper

Ministrstvo za infrastrukturo, Mestna občina Koper, Dars in direkcija za infrastrukturo so danes v Kopru podpisali dogovor o razširitvi bertoške vpadnice s sedanje dvopasovne ceste v štiripasovnico. Investicija naj bi bila vredna med tremi in petimi milijoni evrov, gradnja naj bi bila končana v dveh letih.

Direkcija za infrastrukturo bo poskrbela za ureditev okoli 400 metrov dolge cestne povezave mimo koprskih zaporov proti bertoški vpadnici, kar bo ob gradnji same vpadnice nekoliko omililo prometne težave.

Točne vrednosti investicije danes še niso mogli razkriti, ker bo znana šele po pripravi celotne dokumentacije, okvirno pa naj bi se gibala med tremi in petimi milijoni evrov. Bertoška vpadnica bo ob ureditvi enega ali dveh novih vhodov v Luko Koper mesto razbremenila tovornega prometa.

Mestna občina Koper bo poskrbela za ureditev vse potrebne dokumentacije, za kar naj bi prispevala med 150.000 in 200.000 evrov. Po pridobitvi gradbenega dovoljenja za kilometer dolg odsek sedaj zelo nevarne dvopasovne ceste bo koprski občini ta denar vrnil Dars, je ob podpisu pogodbe povedal župan Boris Popovič.

Bertoška vpadnica postaja vse pomembnejša

Bertoška vpadnica je bila po Popovičevih pojasnilih najprej načrtovana kot začasna rešitev do Luke Koper, vendar postaja ob zavlačevanju izgradnje serminske obvoznice vse pomembnejša. Pomembna je tudi zaradi večje prometne varnosti, saj je na sedanji dvopasovni cesti kar nekaj prometnih pasti, kjer so se že dogajale hujše prometne nesreče.

Pri prvotnih dogovorih o ureditvi bertoške vpadnice je sodelovala tudi Luka Koper. Vendar se je tik pred realizacijo dogovora z ostalimi štirimi partnerji, ki so danes podpisali dogovor, umaknila. Po besedah koprskega župana so v iskanju najhitrejše rešitve tako izgubili nekaj mesecev časa.

Uredili bodo tudi ankaransko vpadnico

Prav tako bodo ob dograditvi bertoške vpadnice lahko bolje uredili tudi ankaransko vpadnico, je povedal minister za infrastrukturo Peter Gašperšič. Luka Koper pa bo morala poskrbeti za ureditev novega vhoda ali dveh, za kar se še dogovarjajo. Problem naj bi bila lastništva zemljišč na območjih, ki so predvidena za gradnjo novega luškega vhoda.

Deli novico:

@@impi |  29 .07. 2016 ob  14: 47
Da ne pozabiš da nadzorni svet nadzira in popo bi Časarja moral.
@impi |  28 .07. 2016 ob  20: 09
-2
Da ne pozabimo. Časarja je tja postavil Janša. Popovič ni imel pri tem nobene veze.
impi |  28 .07. 2016 ob  19: 25
Da ne pozabimo. Popovič je bil PREDSEDNIK NADZORNEGA SVETA LUKE KOPER ,ko je ČASAR vodil luko. Takrat ni niti podvomil o čistosti Časarjevih poslov. Toliko o kredibilnosti.
@Koper |  28 .07. 2016 ob  12: 06
ma pri takšnih jeznoritežih ki se samo dajejo eden proti drugemu in jim nič ni prav, bi blo res edino pametno Luko prodat in bo mir pri hiši. Niso vredni da majo kar majo.
Koper |  28 .07. 2016 ob  09: 36
Upam da Luko cim prej prodajo z vami vret .
jaz tebi ti meni |  27 .07. 2016 ob  19: 39
Ko se za isto mizo najdeta taka dva mućkatorja,se za nas in Luko ne piše nič dobrega.Koliko bi bil svet lepši brez takih osebkov?
predlagam |  27 .07. 2016 ob  11: 36
da se vsi zagovornika g-župana preselite v lepo urejen in sodoben Bošamarin in se tam pasete po volji vašega ljubljenega pastirja, nas pa pustite živet po načelu več glav več ve!
@@Ponosen na Koper |  27 .07. 2016 ob  10: 37
-3
Če ti misliš, da boš vhod v Luko reševal na Regionalu, sem rahlo v dvomih. Zakaj ne stopiš do ministra, kot je to naredil Popovič, in mu poveš, da imaš pametnejše ideje na mizi?
Berto |  27 .07. 2016 ob  10: 11
-3
MAR BI OBČINA IN ŽUPAN PUSTILI DA PO KOPRU RASTE ROBIDA. VERJETNO BI NEGATIVCI BILI ZADOŠČENI.
@ Ponosen na Koper |  27 .07. 2016 ob  09: 55
in 'glup ko točak' bi se moral glasiti: 4- pasovnica praktično do centra in tu zabasano z kamioni. To je rezultat tega podpisa. Za 1/10 cene bi zgradili na krožnem vhod v Luko in bi vse prometne težave v Kopru z kamioni izginile. Še več obstoječa vpadnica iz avtoceste do novega vhoda bi bila dovolj saj bi kamioni takoj vstopili v Luko in ne bi delali gužve.
Ja, tako je ko se 'strokovnjak za vse' loti reševati prometno logistiko. Je, malo težje kot narediti kapučin, a ne?
@Nekaj vprašanj |  27 .07. 2016 ob  01: 52
-2
In mi lahko poveš, zakaj bi pa moral pojesti tvoj drek?
Nekaj vprašanj |  27 .07. 2016 ob  00: 47
za ves tiste, ki bi pojedli drek, le da vam rečejo, da je Popotoa.

Kakšen neposreden razvojni učinek na poslovanje LK bo imela širitev bertoške vpadnice, glede na to, da ob širitvi ni neposredno predviden tudi dodaten/alternativen/drugi vhod v LK?

Če ste kolikor toliko pozorno sledili medijem, parcele okrog LK so v zasebni lasti, torej za odkup/razlastitev teh parcel je potreben kar zahteven pravni postopek, ali veste koliko v povprečju taki sodni/pravni/upravni postopki v povprečju trajajo v Sloveniji?

Kratka poenostavitev: Drugih vhodov v LK še dolgo ne bo! Tovornega prometa v središču Kopra bo vedno več, s tem tudi eksponencialne jeze občanov zaradi gužvanja med kamioni. Širitev vpadnice ne bo LK prinesla nobenega razvojnega učinka!
1