Hoteli Bernardin so lani dosegli 27,5 milijona evrov poslovnih prihodkov od prodaje storitev, s čimer so presegli rezultate iz leta prej in tudi načrte. Družba je zabeležila tudi rast nočitev in 1,7 milijona evrov dobička. Obenem napoveduje skorajšnji dogovor z bankami upnicami o reprogramiranju dolgov, kar bo omogočilo sprostitev investicij.
BOLJE OD NAČRTOV: 1,7 milijona evrov dobička Hotelov Bernardin
Piran
Za Hoteli Bernardin je uspešno leto, saj so presegli vse kazalnike poslovanja. V letu 2016 je portoroška družba tako dosegla poslovne prihodke od prodaje storitev v višini 27,54 milijona evrov, kar je tri odstotke več od načrtovanega ter sedem odstotkov več kot leto prej, so danes sporočili iz Hotelov Bernardin.
Višji prihodki od prodaje so posledica večjega števila prodanih sob in višjih povprečnih cen. Glede na leto 2015 je družba zabeležila štiriodstotno rast nočitev in za tri odstotke višji povprečen prihodek na sobo. Dobiček iz poslovanja znaša 1,69 milijona evrov, ocena dobička pred amortizacijo (EBITDA) pa je 3,81 milijona evrov, kar za 160 odstotkov presega rezultat leta 2015.
Poleg tega je portoroška družba pred uradno sklenitvijo dogovora z bankami upnicami o pogojih za finančno prestrukturiranje družbe. Ta jim bo omogočil, da bodo lahko glavnino virov usmerili v strateški razvoj svojih produktov in v povečevanje donosnosti poslovanja.
Kot so dodali, se je uprava s podpisom pogodbe o reprogramu svojih kreditnih obveznosti bankam zavezala tudi nadaljnjemu doslednemu uresničevanju začrtane strategije v smeri dezinvestiranja finančnega premoženja družbe zaradi nadaljnjega zniževanja zadolžitve, ki je nastala pred več kot 10 leti, zniževanja stroškov in kontinuitete izboljševanja uspešnosti poslovanja.
V Hotelih Bernardin v letih 2017 in 2018 predvidevajo večja vlaganja v hotelsko infrastrukturo. Načrtujejo ključne investicije v prenovo sob v Grand hotelu Bernardin, hotelu Histrion in prenovo bazenskega kompleksa Lagune Bernardin Morski Park. Večji del obnov bodo izvedli v času nižje zasedenosti hotelov, s čimer bo negativen učinek na prihodke od prodaje manjši. V letošnjem letu pa kljub temu načrtujejo, da bodo presegli tako lanskoletne nočitve kot tudi skupne poslovne prihodke od prodaje.