Akrapovič z motociklom navdušil ekipo Top Gear

Avtomoto

Slovenski proizvajalec visokozmogljivih izpuhov Akrapovič je zbudil pozornost svetovne motoristične javnosti s promocijskim motociklom Full Moon (polna luna), ki ga je prvič predstavil prejšnji teden. Svetovni mediji vključno z ekipo znane avtomobilistične oddaje Top Gear futuristični izdelek opisujejo s superlativi.

Promocijski dvokolesnik, ki so ga pri Akropoviču izdelali skupaj s slovensko delavnico za predelavo motociklov Dreamachine Motorcycles, je bil prvič predstavljen na razstavi Custombike Show, ki je od 5. do 7. decembra potekala v nemškem Bad Salzufelnu.

Tam je vzbudil veliko pozornosti, saj so se številni specializirani svetovni mediji razpisali o motociklu "zapeljivih linij" in "neverjetnih proporcev". Akrapovičevega izdelka ni spregledala niti ekipa priljubljene avtomobilistične televizijske oddaje Top Gear, ki sicer ne skriva svoje zadržanosti do dvokolesnikov.

Običajno se ne ukvarjajo z motorji

"Pri Top Gearu običajno ne pišemo o motorjih, ampak ko slovenski mojstri izpušnih sistemov izdelajo motor z imenom Full Moon, tega ne moremo spregledati," so zapisali na spletni strani topgear.com.

Posebno obliko motorja, katerega valovita karoserija je zasnovana okoli ogromnega izpuha, Top Gear opisuje z oceno, da bi takšen motor pristajal "futuristični Kruteli De Vil (iz 101 Dalmatinca) na poti v trgovino s hišnimi ljubljenčki".

Poleg unikatne karoserije se motocikel ponaša tudi s 30-palčnim sprednjim kolesom iz karbonskih vlaken in aluminija, ki je zaradi svoje oblike polne lune dal ime tudi končnemu izdelku.

Posebneža opazili tudi v Ameriki

Posebneža so opazili tudi pri ameriški motoristični reviji Bold Ride, ki se navdušuje nad pristopom do oblikovanja motocikla, začetega pri izpuhu. "Akrapovič dokazuje, da se da začeti tudi s konca," ocenjujejo.

Tako Top Gear kot Bold Ride izpostavljata tudi tehnične specifikacije dvokolesnika, še posebej agregat S&S Knucklehead V-Twin s prostornino 1524 kubičnih centimetrov ter avtomatiziran hidravlični sistem, s katerim motocikel prosto stoji in zato ne potrebuje stojala.

Motor snovali 800 ur

Za izdelavo celotnega motorja - vključno z ročno izdelano karoserijo, za katerega so navdih dobili v ročno izdelanih prestižnih maloserijskih limuzinah - je podjetje iz Ivančne Gorice porabilo 800 delovnih ur, so sporočili iz Akrapoviča.

Deli novico:

Ponos |  12 .12. 2014 ob  08: 10
Čestitke Akrapoviču in ekipi.
Žalostno, da slovenska foušarija ne pozna meja!
Solinar |  11 .12. 2014 ob  21: 42
Mašina se mi zdi fantastična.
Wt |  11 .12. 2014 ob  20: 02
Kaj boste pa komentirali potem ko bo stvar stekla a boste se vedno tako fovsljivi Seveda ker lahko je komentirat ce mas svoj lajf zafrustriran
deki |  11 .12. 2014 ob  18: 29
Popolnoma neporabna zadeva, prej pristaja komu od Adams family
seba |  11 .12. 2014 ob  09: 13
kup nesreče
motocikel? |  11 .12. 2014 ob  08: 44
To zgleda prej neka umetniška skulptura,kot motocikel s katerim bi se peljali po cesti.Takih prototipov,ki gredo na razstave imamo danes na trgu kar nekaj,služijo samo za pašo oči niso pa uporabni.Dvomim,da bi pri nas tako vozilo šlo skozi na tehničnem pregledu!