Aerodrom Portorož: „Primeren partner je tisti, ki v letališču vidi prihodnost“

Družbe Luka Koper, Istrabenz in Aerodrom Ljubljana so nedavno napovedale odprodajo svojega, skupno skoraj 61-odstotnega lastniškega deleža v Aerodromu Portorož. Direktorja portoroškega letališča Roberta Krajnca smo povprašali kako zadevo komentira in se z njim pogovorili o trenutnem položaju v katerem se letališče nahaja. Pojasnil je, da je prodaja legitimna pravica družbenikov, kot primernega strateškega partnerja letališča pa vidi tistega, ki bo sledil zastavljeni viziji in bo v letališču videl prihodnost.

Aerodrom Portorož ima pet lastnikov, poleg omenjenih so tu še Cestno podjetje Koper in Občina Piran. „Ves čas je bilo govora o morebitni prodaji, že leta 2006 smo o tem govorili. Gre za legitimno pravico družbenikov in temu ne morem oporekati, niti zadeve komentirati,“ je sprva pojasnil.

Kljub temu, pa bil bil primeren strateški partner po njegovih besedah tisti, ki bi sledil viziji in razvoju letališča, ter bi v njem videl prihodnost, pri čemer je izpostavil tudi pomen uresničitve državnega prostorskega načrta, podaljšanja letališke steze, povečanja letališke ploščadi in izgradnjo hangarjev. „Nenazadnje je v bodoče tu lahko veliko novih delovnih mest,“ je še povedal.

letalisce direktor za v clanek

Kot je dejal, je bilo letališče konec leta 2008, ko je sam prevzel vodenje, globoko v rdečih številkah , saj naj bi minus na računih takrat znašal okoli 300 tisoč evrov. „Danes smo praktično že pozitivni. Res je, da se določeni prihodki ustvarjajo tudi skozi javno gospodarsko službo, ki je izredno pomemben element. V zadnjem obdobju je bila sprejeta tudi resolucija o civilnem letalstvu do leta 2020, kjer je portoroško letališče prav tako dobilo zelo pomembno vlogo,“ je pojasnil.

Portoroško letališče je, kot je dejal, pomembna infrastruktura ne le za občino Piran, ampak tudi za širšo regijo, pri čemer se je v kontekstu turizma navezal tudi na sosednjo Hrvaško. V zadnjem obdobju se po njegovih besedah kažejo pozitivni premiki v smeri, da bi tudi na papirju zavezali povezovanje vseh treh obalnih občin. Ob tem je omenil tudi napovedano vzpostavitev „home porta“ (domače luke) v Luki Koper, ki bi po njegovem mnenju težko delovala brez neke resne letalske povezave.Širimo letališke aktivnosti in poskušamo ljudi prepričati, da gre za pomembno infrastrukturo. Nenazadnje 1200 metrov trenutne steze pomeni okno v svet, pri čemer z njo dosežemo celotno Evropo, s 1200 metri asfaltirane ceste pa pridemo le 1200 metrov naprej in nikamor več“.

Upam, da tisti, ki so trenutno naši sogovorniki, bodo takšno razmišljanje sprejeli. Sam že od samega začetka trdim, da letališče ni namenjeno samemu sebi. Gre za infrastrukturo, ki je „avtobusna postaja“ in če je tako, to pomeni, da v tem kraju nekaj ni v redu. Tudi na tem področju smo storili velike korake, začeli smo se povezovati z zaledjem, za nas je pomemben vsak gost, ki si želi videti nekaj pristnega in naša obala ima kaj pokazati. Menim, da gostje ne hodijo gledat le trgovin v center mesta, ampak jih zanima tudi kaj drugega,“ je še povedal direktor Aerodroma Portorož.

Deli novico: