ADRIATIC SLOVENICA ZA VARNO STAROST: Sodobna osebna zavarovanja sledijo demografskim trendom

Slovenija

Zavarovalnica Adriatic Slovenica (AS) je konec novembra lani obeležila 25 let uspešnega poslovanja. Minula leta so bila v znamenju rasti, saj zaseda danes AS po tržnem deležu drugo mesto med slovenskimi zavarovalnicami. Zaupa ji preko 600 tisoč zavarovancev, lani pa so zbrali 297 mio evrov premije in izplačali za 213 mio evrov škod. Pogled v prihodnost je usmerjen predvsem v razvoj osebnih zavarovanj. Demografski trendi namreč pričajo o čedalje večjem deležu starega prebivalstva.

NA FOTOGRAFIJI Z LEVE: izvršni direktor za prodajo Aleš Žižmund, predsednik uprave Gabrijel Škof, direktorica poslovne enote v Postojni Damjana Blažek Suša, direktor poslovne enote v Novi Gorici Rok Filipič in direktor poslovne enote v Kopru Borut Širca.

Adriatic, prva zavarovalna delniška družba v Sloveniji, je bila ustanovljena 20. novembra 1990, leta 1992 pa je bila ustanovljena zavarovalnica Slovenica. Njune poti se združita leta 2005, ko je združena zavarovalnica Adriatic Slovenica zasedla v Sloveniji drugo mesto po velikosti. Pomemben prelom se zgodi še leta 2013, ko se Adriatic Slovenica združi z življenjsko zavarovalnico KD Življenje. Z združitvijo kapitala, znanja in kakovosti produktov je Adriatic Slovenica pomembno povečala tržni delež tudi na področju življenjskih zavarovanj. Delovanje na področju južne in severne Primorske ter Notranjske usklajujejo poslovne enote zavarovalnice v Kopru, Postojni in Novi Gorici. Poslovna enota zavarovalnice v Kopru, katere delovanje je usmerjeno na področje treh obalnih občin, posluje že od leta 1991 in zaposluje 34 sodelavcev, ki jih vodi direktor Borut Širca. Novogoriško poslovno enoto zavarovalnice vodi direktor Rok Filipič in zaposluje 62 sodelavcev, poslujejo pa na področju severne Primorske. Postojnsko poslovno enoto zavarovalnice Adriatic Slovenica pa od januarja 2016 vodi direktorica Damjana Blažek Suša. 52 sodelavcev pokriva zelo široko področje, ki obsega skupno 17 občin na Krasu, v Brkinih, na Notranjskem in v Loški dolini. Široko lastno prodajno mrežo pomembno dopolnjujejo tudi pooblaščene agencije in prodajna mesta pri izvajalcih tehničnih pregledov in pri prodajalcih avtomobilov. Tri poslovne enote skupaj, koprska, novogoriška in postojnska, ustvarijo na letni ravni četrtino vse zbrane premije.

Ob koncu leta 2015 so v AS-u obračunali za 296,6 mio evrov bruto premij in izplačali za 213,4 mio evrov škod. Po besedah predsednika uprave Gabrijela Škofa tudi v AS-u beležijo enake trende, kot so značilni za slovenski zavarovalni trg. "V letošnjih prvih treh mesecih smo zbrali za 80 mio evrov premij, kar je v skladu z načrti in izplačali za 49 mio evrov škod. Zadovoljni pa smo, da se posamezniki vedno bolj zavedajo, kako pomembno je, da za obdobje po upokojitvi poskrbijo že danes. Obenem se zaradi staranja prebivalstva povečujejo potrebe po zdravstveni oskrbi. Ker smo inovativni in sledimo dogajanju na trgu, željam strank, predvsem pa skrbimo za večjo varnost v vseh življenjskih obdobjih, smo v razvoju namenili največji poudarek osebnim zavarovanjem."

"Zagotovo je eden ključnih izzivov demografskih, ekonomskih in tehnoloških sprememb, kako si v prihodnosti zagotoviti dostojno pokojnino, obenem pa učinkovito zdravstveno zavarovanje," je izpostavil Aleš Žižmund, izvršni direktor za prodajo in obenem predstavil možnosti, ki so jih za to razvili v AS-u. Pokojninsko varčevanje AS zagotavlja finančno optimizacijo varčevanja za dodatno pokojnino, ki v 2. stebru prinaša tudi pomembne davčne ugodnosti. Naložbena politika je prilagojena starosti zavarovanca in se skozi čas spreminja od bolj tveganih do umirjenih in zajamčenih naložb.

Z dolgoletnimi izkušnjami na področju zdravstvenih zavarovanj AS ostaja pomembni ponudnik dodatnih zdravstvenih zavarovanj. S Centrom Zdravje AS so zavarovanja dopolnili z dobrodošlimi storitvami za zavarovance, med katere sodijo informacije o uveljavljanju zdravstvenih zavarovanj, pomoč ob naročanju na specialistični pregled in iskanju primernega specialista ter najkrajše čakalne vrste, ki so zavarovancem na voljo preko brezplačne telefonske številke 080 81 10. Obenem imajo vsi obstoječi in novi AS-ovi dopolnilni zdravstveni zavarovanci na voljo tudi brezplačno pomoč na domu v primeru nezgode, ki obsega tudi prevoze na zdravniške preglede.

Za še bolj enostaven pregled nad sklenjenimi zavarovanji, so marca poskrbeli s preglednim portalom Moj AS. Ta preko računalnika, pametnega telefona ali tablice omogoča enostavno pregledovanje sklenjenih polic, sklepanje zavarovanj ali naročilo zastopnika, pregledovanje škodnih spisov in možnost prijave škode, pregledovanje plačil, predvsem pa enostavno komunikacijo z zavarovalnico le z enim klikom. Moj AS pa nudi tudi informativni izračun pokojnine po veljavni zakonodaji in preprosto, varno in donosno upravljanje s sredstvi svojega pokojninskega varčevanja.

Deli novico:

dobiček |  07 .05. 2016 ob  08: 46
Visoki dobički, na čigav račun
zoran13 |  06 .05. 2016 ob  22: 25
Čisti dobiček 2014 - 18,8 mio€
Čisti dobiček 2015 - 14,3 mio€
Čisti dobiček za leto 2015 je za kar 23,9% manjši, kot v preteklem obračunskem obdobju, zato bo večinski 100% delničar KD Group s takšnimi rezultati močno nezadovoljen.