V Luki Koper je včeraj zvečer s palube tovorne ladje padel delavec. 24-letnika so prepeljali v izolsko bolnišnico, od koder so sporočili, da je utrpel hujšo poškodbo, a ni v življenjski nevarnosti.
24-LETNIK HUJE POŠKODOVAN: Podrobnosti delovne nesreče v Luki Koper
Kronika
Slika je simbolična.
Včeraj ob 19.20 je na kontejnerskem terminalu v koprskem pristanišču delavec padel s palube tovorne ladje. 24-letni delavec, sicer hrvaški državljan, je odvijačeval kontejner. Pri tem je izgubil ravnotežje in padel na spodnjo palubo, okoli 2,5 metra v globino, so nam pojasnili na Policijski upravi Koper. Tujo krivdo so izključili.
Poškodovanega so z reševalnim vozilom odpeljali v izolsko bolnišnico, od koder so policiste obvestili, da ima izpahnjen desni komolec.
zoran13 |
06 .11. 2016 ob 13: 47
0
Glede civilne odgovornosti delodajalca, kljub očitnim kršitvam delovnopravne zakonodaje in varnosti pri delu, je zelo težko uveljavljati odškodnino pri zavarovalnicah, saj se vedno najdejo omejujoče klavzule. Spominjam se primera, ko je težka stranica kamiona v Luki Koper ob njegovi uporabi, močno poškodovala delavca, pa so se venomer sklicevali na določbe, ki omejujejo odgovornost Luke Koper, ko pride do nezgode na njihovem območju. Nekaj nesreč se je prav tako zgodilo na dvigalih, pa z uporabo motornihi vozili in viličarjev, prav tako pa pri dezinfekciji in deratizaciji, kjer bi lahko prišlo do tragičnih primerov, a se je srečno izteklo, zahvaljujoč prisebnosti luških zaposlenih. Dejstvo je tudi, da so zaradi teh nezgod zaposleni postali invalidi, prav gotovo na breme celotne družbe, ne pa na tiste, ki so bili dejansko odgovorni ali soodgovorni za nezgode. Prav tako ni natančno določeno, kdo mora plačati tako sklenjeno polico za civilno odgovornost pri zavarovalnicah, saj se določbe lahko uporabljajo za zaposlene pri izvajalcu ali podizvajalcu, pa bi se v tem primeru morale uporabljati za Luko Koper in bi jih tudi morala plačati Luka Koper, saj so v teh primerih meje odgovornosti lahko povsem zabrisane ali pa na meji mogočega. Čeravno so določbe in kritja polic zaradi civilne odgovornosti, povsem jasno zapisane, pa prihaja pri uveljavljanju do velikih problemov, da ob tem niti ne govorimo o nezgodah na našem avtocestnem križu, ko tudi z zapisnikom policije in zapisnikom Dars, pride do zavrnitve odškodninskega zahtevka pri zavarovalnici. Na tem področju je še več takšnih primerov, pri sami odgovornosti delodajalcev, pa ne bi smelo priti do odklonov, kljub temu, da se jim dokaže njihove pomanjkljivosti, da o malomarnostih niti ne govorimo. Morda pa gre v tem primeru iskati razloge prav v samih določbah, ki ob uveljavitvi takšnih zahtevkov in odškodnin, govorijo o ovveznih franšizah in tako zneskih, ki bi jih v teh orimerih morali izplačati vsi tisti, ki nosijo odgovornosti za takšne nezgode, da o stroških zdravljenja, izgube zaslužka in delovnih sposobnostih ter posledično invalidnostih, niti ne govorimo!
če se ne motim na predavanju o delu na kont.ladji se pas uporablja na višini tako da kont.odricaš odzgoraj
a fant je verjetno padel na koncu podesta kjer je odprtina na stopnicah bila odprta ne pa zaprta in noben čudež
ni da se nesreče dogajajo ker IPS -ovci morajo
delat po 12 ur da bi lahko za 300 ur dobili okoli 1000 eur a znanstveno je dokazano da po 8 urah dela koncentracija popušča in to je to.Pa niso Švedi budale da so uvedle 6 urni delovnik tako da Švedskem so delavci bolj zadovoljni ,manj bolniških o nesrečah in padcih skozi odprtino niti ne govorimo.Mi smo še na Balkanu
a fant je verjetno padel na koncu podesta kjer je odprtina na stopnicah bila odprta ne pa zaprta in noben čudež
ni da se nesreče dogajajo ker IPS -ovci morajo
delat po 12 ur da bi lahko za 300 ur dobili okoli 1000 eur a znanstveno je dokazano da po 8 urah dela koncentracija popušča in to je to.Pa niso Švedi budale da so uvedle 6 urni delovnik tako da Švedskem so delavci bolj zadovoljni ,manj bolniških o nesrečah in padcih skozi odprtino niti ne govorimo.Mi smo še na Balkanu
Plus to da omenimo, da se pije in kadi zelene substance med delom redno nebomo niti omenjali.....
Delavec ni spostoval predpisov o varstvu pri delu. Ladja ne odgovarja za to ce pristaniski delavec brez varnostnega pasu dela. Zal je krivda na strani delavca.
Varno delo na ladji je odgovornost ladjarja in ne Luke Koper. Ladja je država zase.
VSI STE PAMETNI vam je napisal tako kod je realno,ker clovek ocitno to dela. Sem na kontejnerskem terminalu in je skregano TOTALNO z varstvom pri delu. Varstvo pri delu opravi vsak delavec,z tem da med delonim casom realno se ga krsi za 90%. Varstvo pri delu je sam to,da si luka opere roke ce se kaj zgodi.
Ne vem zakaj pametujete glede pasov. V luki koper ce se delo ustavlja vas takoj vrzejo ven. Tako, da pasov sploh ne smemo omenjati saj vzamejo velilo casa za pripravo itd itd.
Regional priporoča
Več kronike
TRAGEDIJA NA NAŠIH CESTAH: Ena oseba izgubila življenje, nesrečo še preiskujejo
A.S.
-
danes ob 07:43
IZPLEN DVEH HIŠNIH PREISKAV: Najprej našli kokain, po enem mesecu še ekstazi (FOTO)
T.R.
-
včeraj ob 10:36
V KOPRU GOLJUFIJA Z APLIKACIJO NA TELEFONU: Z bančnega računa so mu poskušali ukrasti par tisoč evrov
T.K.
-
23.4.2024 ob 13:51
ŠOFER TOVORNJAKA POD VPLIVOM KOKAINA: Za 7.200 evrov glob, najvišja njegovemu delodajalcu
T.K.
-
23.4.2024 ob 11:56